Na različitim nivoima blizu i daleko

vijesti

Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 2022

Kao jedan od najpoznatijih svjetskih brendova grijanog duhana, LEME je posvećen saradnji sa veletrgovcima, distributerima i brendovima duvana širom svijeta.Kako bi bolje komunicirao licem u lice s kupcima širom svijeta, unatoč teškoj pozadini nove epidemije koronavirusa, LEME je i dalje prevladao mnoge poteškoće i sudjelovao na svjetski poznatim izložbama duhana i elektronskih cigareta.Na izložbi, Lemei je imao opsežne i detaljne razmjene sa entuzijastima duvana i elektronskih cigareta iz cijelog svijeta.Evo pregleda LEME globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 2022. Sada vidimo najvažnije:

Inter-Tabac, 15.-17. septembar 2022
Inter-Tabac, Dortmund, Njemačka, uspješno se održava 42 sesije od 1978. To je izložba gotovih proizvoda koja uglavnom prikazuje gotove proizvode i uređaje za cigarete.Postala je najvažnija izložba gotovih duvanskih proizvoda u Evropi, pa i svetu.LEME je učestvovao na inter-tabac 2022 kako bi komunicirao sa svim prijateljima duvana.Ovdje možete vidjeti LEME kolege kako razgovaraju sa svim LEME prijateljima:

2022-Global-duvan-i-elektronske-cigarete-izložba-pregled1216
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221217
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221218
2022-Global-duvan-i-elektronska-cigareta-izložba-pregled1219

IECIEVape Pokaži-Džakarta,20-22 oktobar,2022
Među brojnim izložbama elektronskih cigareta u svijetu, IECIE Vape Show - Jakarta je nezamjenjiv profesionalni sajam u Aziji, i omiljena je izložba elektronskih cigareta od strane izlagača i kupaca.LEME pridaje veliki značaj azijskom tržištu, pa je učestvovao na ovoj velikoj izložbi.

Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221591
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221592
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221594
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221595
Pregled globalne izložbe duhana i elektronskih cigareta 20221593

WT Bliski istok, 15-16. novembar 2022
World Tobacco Middle East je jedna od serija World Tobacco Middle East, koja je ujedno i jedina izložba duhana posvećena duhanskoj industriji na tržištu Bliskog istoka.Tobacco Dubai pruža vrhunsku platformu za kompanije koje žele ući na tržište Bliskog istoka ili uspostaviti nove trgovinske odnose.A sada da vidimo najvažnije od LEME-a na ovom događaju!

vijesti
news2
vijesti3